poniedziałek, 5 października 2015

Małe coś...?

   Witam, Was wszystkich serdecznie.
Już dłuższy czas zastanawiałam się czy powinnam wstawić tego posta, ale stwierdziłam, że czas najwyższy podjąć "męską" decyzję. Nie będę Wam ciągle mydlić oczu obiecując cały czas w prywatnych wiadomościach, że nowy rozdział pojawi się już niedługo.
   Niektórym już pisałam na Słodkim Flircie, że obecnie jestem w klasie maturalnej i strasznie gonimy z materiałem oraz ocenami. Dodatkowo jestem w technikum, więc oprócz matury dochodzi jeszcze egzamin zawodowy. Ciężko jest mi znaleźć chwilkę czasu na bloga. Chociaż powiedzmy sobie szczerze, ja zawsze cierpiałam na całkowity brak czasu. D: Nie chcę pisać kolejnych rozdziałów na siłę. Wtedy cała historia wyszłaby sztucznie, a do tego nie chcę dopuścić.
   Bloga nie kasuję, bo jestem do niego przywiązana, a historia jest nadal otwarta i niedokończona. Z pewnością tutaj wrócę, o to nie musicie się martwić. :)
   Jest mi bardzo przykro, że zostawiam Was w takim momencie i w taki sposób. Jak zawsze dziękuję wszystkim za miłe komentarze na blogu oraz w prywatnych wiadomościach. ♥ Już nieraz dodawałyście mi skrzydeł tymi motywującymi słowami. ^^'

   Obiecuję (choć czy nadal wierzycie w moje obietnice?), że jeśli wszystko się uspokoi wrócę tutaj z kolejnymi przygodami Hetuś i spółki.

   Do zobaczenia niedługo,
   Hetania


Ja obecnie ⇩⇩

13 komentarzy:

  1. Wczoraj znalazłam ten blog i jest super! Nie jest taki ,,zwyczajny". Szkoda ze go chwilowo zamykasz :'C Jest serio ciekawy ;3 pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :( fajnie by było ale next roździału nie ma no ale cóź ma swoje prywatne sprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Heyo,super blog i wgl ta historia jest megaaaa....szkoda że nie dowiem się co będzie dalej :( (może kiedyś).
    No to zapraszam na mojego bloga c:
    (Wejdźcie na mój profil,tam jest blog ;))
    Pozdrawiam i życzę weny i czasu o ile będziesz pisać dlaej.
    Papaszki. ^•^

    OdpowiedzUsuń
  4. Twojego bloga znalazłam nie wiem...ok.. miesiąc temu? Nie.. chyba trochę później. Nie wiem sama. Jest wspaniały, tak mnie ta historia wciągnęła, że przeczytałam ją już 2 razy. I do tego ta muzyka wspaniale dobrana do opo.:) Bez niej blog i ogólnie cała historia byłaby niczym. Muzyka ta daje życia twojej stronce.♥
    Mam nadzieję, że już niedługo pojawi się nowy rozdział, ale nie będę rozczarowana, jeżeli się nie pojawi, bo rozumiem cię, mimo, że jestem jeszcze w podstawówce.
    Twój blog zachęcił mnie do czytania innych opowiadać z SF. Mam talent do pisania. Powinnaś nawet wydrukować książkę z tych rozdziałów. Pewnie dużo osób się ze mną zgodzi. Naprawdę wspaniale się czyta twojego bloga. WSPA-NIA-LE!
    Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do bloga (wiem, to ostatnie nie miało sensu xD):)
    Niki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, miało tam być opowiadań*

      Usuń
    2. Ojej, to mnie zaskoczyłaś z tą książką. ^^' Myślę, że trudno by było wydać książkę na podstawie gry. ;p Choć mam jeszcze gdzieś w głowie inną historię z własnymi postaciami. Chciałam nawet poświęcić dla nich innego bloga, ale stwierdziłam, że z tym blogiem sobie nie radzę to z kolejnym byłoby o wiele gorzej. x.x
      Ostatnio zaglądam dosyć często na tego bloga, ale nie będę obiecywać Wam rozdziałów, gdyż zanim skończę je pisać to może się to kilka razy przedłużyć. ;w; Cieszę się, że blog przyciąga nowych czytelników i mam nadzieję, że starsi nadal są cierpliwi!

      Usuń
    3. Z tą książką to rozumiem. xD
      Sama teraz zaczynam tworzyć takiego bloga (mojego drugiego, lecz pierwszego o SF). Ty mnie m.in. do tego zachęciłaś przez swój blog :D
      Jezuuu, ja cię kocham za tego bloga xDD
      Pozdrawiam xD

      Usuń
  5. A tak swoją drogą, zanim zapomnę...
    Skąd wzięłaś obrazki bohaterów? *.*
    Z góry dzięki :)
    Niki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nawet nie pamiętam. D: Często przeszukuję google grafika i zapisuje sobie jakieś ładne obrazki, a następnie je przerabiam. ;w;

      Usuń
  6. Jeżeli przerabiasz to W.O.W. masz talent :O

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm minął już prawie rok od kiedy czekam na te nowe opowiadanie..... Hmm to zakładając że opowiadanie jest co rok to jeszcze tylko miesiąc. XDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam,
    wiesz może co to Katalog blogów Słodkiego Flirtu?
    Stworzyłam Spis blogów Słodkiego Flirtu, właśnie na kształt tamtego. Jeśli zdecydujesz się na dołączenie do spisu, to śmiało pisz!
    Tu masz link: http://spisblogowslodkiegoflirtu.blogspot.com/
    Pozdrawiam, życzę powrotu do pisania i czasu!

    OdpowiedzUsuń